Techniczna Strona Bloga

sobota, 17 maja 2014

Jak włączać mini-game w chatce plemiennej Transformice ?

Cześć myszki!
Kiedyś do włączania gier w chatce plemiennej używaliśmy specjalnego bota, jednak jakiś czas temu przestał on działać. Ja go nigdy nie włączałam, bo po prostu nie potrafiłam - z lenistwa - nie chciało mi się o nim tych wszystkich rzeczy czytać, także nie jestem w stanie nic więcej o tym napisać ;) Obecnie zastąpiły go mini gry dostępne pod komendą /module . Włączanie ich w tribe, w porównaniu do tego bota jest niesamowicie proste. To bardzo duży plus. Kiedyś gry w chatce plemiennej były dostępne tylko dla tych plemion, które miały członka potrafiącego obsługiwać bota.

To jak się to robi? Gdy jesteśmy w chatce plemiennej musimy wpisać na czacie komendę:
/module #NazwaGry

Jeśli na przykład chcemy zagrać w prophunt, piszemy wtedy:
 /module #Prohunt

Gra będzie aktywna w chatce dopóki jej nie wyłączycie, chyba, że wszyscy wyjdą z chatki plemiennej i pozostanie ona pusta - wtedy gra wyłącza się automatycznie.

Do wyłączenia gry służy komenda:
/module stop


Kiedyś czytałam także o innych metodach włączania gier w chatce - ale nie pamiętam gdzie i co to było - jak tylko do nich dotrę, opublikuje w notce w jaki sposób się to robi. A może wy coś wiecie? - Za wszelkie informacje od was będę bardzo wdzięczna :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz