Techniczna Strona Bloga

piątek, 16 maja 2014

Jak pozbyć się lagów w Transformice ?

Witajcie myszki,
W tej notce chciałabym wam pokrótce przedstawić czym są ścinki gry, popularnie nazywane "lagami". Myślę, że zdecydowana większość graczy miała już z nimi nie raz do czynienia. Tak więc dzisiaj wyjaśnię dlaczego pojawiają się one w grze i jak je zniwelować, bądź też zmniejszyć ich pojawianie się.

Czym spowodowane są ścinki?
Wiele osób błędnie twierdzi, że są one spowodowane starym komputerem lub też komputerem ze słabym procesorem. Nic z tych rzeczy! Wpływ na pojawianie się ścinek w Transformice może mieć jedynie łącze internetowe lub niezaktualizowane wtyczki (np. Adobe Flash Player).

Jak mogę się ich pozbyć?
Jeżeli korzystacie z tak zwanego router'u, to najlepiej będzie, jeżeli będziecie grać w Transformice kiedy tylko wy jesteście do niego podpięci. Grupowe korzystanie z domowej sieci internetowej może znacznie zwiększyć pojawianie się ścinek w grze.
Możemy również wyczyścić naszą historię przeglądarki oraz pozbyć się plików cookies. Możemy tego dokonać (w przypadku Google Chrome) wchodząc w Ustawienia > Historia > Wyczyść dane przeglądarki oraz wybierając opcję Od samego początku. Zaznaczamy punkty:
a) Wyczyść historię przeglądania,
b) Wyczyść historię pobierania,
c) Wyczyść pliki cookie oraz inne dane witryn i wtyczek,
d) Opróżnij pamięć podręczną.
Następnie wybieramy Wyczyść dane przeglądarki i gotowe. Ja do osobnego usuwania plików cookie używam programu Super Anti Spyware.
Zwiększenie wydajności może również pomóc odznaczenie opcji pokazywania strojów innych myszek w opcjach gry na Transformice. Mnie w każdym bądź razie pomaga, także i wam powinno.

Ta notka była stosunkowo krótka, a zdecydowałam się ją napisać, ponieważ ostatnio nawet ja doszukiwałam się łatwych do zrozumienia poradników na ten temat. Mam nadzieję, że moje wskazówki były dla was pomocne. Dawno też nie pisałam, ale nie mogłam znaleźć jakiegoś interesującego tematu i jakoś wpadłam aby właśnie napisać o ów ścinkach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz